Fridag i København

I dag har jeg været ekstra tidligt oppe, da jeg er på vej til København. En lille fridag fra jobbet har sneget sig ind og det betyder, at jeg skal på eventyr med bloggen.  Dagen har jeg glædet mig til. Jeg skal møde nye mennesker og se lækre nyheder. Helt konkret skal jeg til produktlancering, som afholdes af Pillivuyt.

image

Vil sørge for at tage nogle billeder i løbet af dagen, så I kan se de flotte nyheder. Er der ellers noget spændende, som jeg bør opleve i København?

Hav en rigtig dejlig dag.
De bedste hilsner fra
Dianna

3 comments

Skriv et svar

