Ønsker 2014

Marts er altid sådan en hyggelig måned herhjemme hos os, både E og jeg har fødselsdag. Jeg elsker både at holde fødselsdag og planlægge det, så det er helt perfekt. Efter hver fødselsdag opdaterer jeg sirligt mine ønsker, så jeg altid er klar med nye ønsker, hvis jeg skulle være så heldig, at nogen spørger. Opdateringen sker nok mest fordi jeg synes, at det er super hyggeligt.

Ønskerne er opdelt i to kategorier; til hjemmet og til mig. Jeg elsker ting til hjemmet, så for mig er det ingen straf med “praktisk” ønsker.

fødselsdagsønsker

Postkortholder fra Madam Stoltz, Vase fra Henriette Duckert, Hvid havebænk,Blue Element tallerken fra Royal Copenhagen, Bræt fra Made A Mano, Termokrus fra Royal Copenhagen

ønsker

Stansejern sæt til kreative projekter, Canon G1x kamera, Solbeskyttelse fra Rudolph Care, MiniDot øreringe fra Louise Kragh, Basis Cardigan fra Saint Tropez, Gavekort til dejlige butikker.

Dette er hvad jeg ønsker mig allermest i år. Nu må vi se om folk mener, at jeg har været sød nok til at få i gave.

Hvad står der på jeres ønskeseddel?

De bedste hilsner fra
Dianna

One comment

  1. Dejlige ønsker 😀
    Jeg fylder også år i marts – har faktisk et par veninder det har spurgt til gave, men er faktisk ret blank :-/

Skriv et svar

