Ny webshop

Den nordjyske butik Høgh Interieur og Høgh Møbler kender jeg personligt fra Facebook og Instagram, hvor de er meget aktive begge steder. I forbindelse med sommerferie har jeg besøgt butikken i Hjørring, som er rigtig fin, dog har jeg stadig til gode at besøge  butikken i Aalborg. Nu er det dog blevet endnu lettere at se på lækre møbler og interiør, da de har startet en ny webshop www.hoghshoppen.dk.hoghshoppen

Indtil kl. 23.00 i dag har du mulighed for at få 15 %, så hvis du har et køb i tankerne til hjemmet, så er der penge at spare i dag. Benyt rabatkoden: velkommen15, så vil de 15 % automatisk blive fratrukket. Hav lidt tålmodighed med sitet, da de oplever mange besøgende i dag.

God shoppelys og rigtig god søndag. Jeg sidder ved spisebordet og nyder, at jeg skal knibe øjnene sammen for solen – det er sand luksus!

De bedste hilsner fra
Dianna

Skriv et svar

