Give away: Wall of luck to you

Forleden skrev jeg om et lille DIY projekt, som jeg har haft gang i. Du kan læse mere om projektet her. Nu vil jeg så rigtig gerne glæde en læser af bloggen med en lille pakke firkløver fra Raumgestalt, så du selv kan lave en lille væg derhjemme, som kan sprede hygge og held i hjemmet.

wall of luck

For at deltage om en pakke wall of luck skal du følge bloggen via bloglovin og tilføje en kommentar til indlægget. Det er også muligt at deltage via Instagram, så du kan få et ekstra lod i konkurrencen.

Vinderen bliver udtrukket mandag d. 17. februar kl. 20.00. Konkurrence er afsluttet og vinderen er fundet her.

De bedste hilsner fra
Dianna

22 comments

  1. Ihh, hvor fint!
    Dem vil jeg rigtig gerne vinde – så håber jeg har heldet med mig 🙂
    Rigtig god aften til dig!
    // Mathilde

  2. Jeg vil også gerne vinde – en hel væg med held – åhr hvad!!!!! Det ville da være fantastisk:-)
    Hilsen Karen

  3. Super skøn give-away… jeg bliver nød til at deltage i
    Jeg elsker 4-kløver… og står sommeren igennem med numsen i vejret. Er jeg heldig… bliver de presset og gemt… men en væg med dem… åhh det ville være så fedt at vinde.
    Følger selvfølgelig via Bloglovin*

  4. Wauw. Min søn og jeg brugte flere ture i sommers på at lede efter kløvere. Vi fandt tre…. Men de kom i glas og ramme herhjemme, og der er plads til flere,
    Hvis jeg er den heldige, så bed jeg godt hvor de skal sættes op
    Kamille

  5. Hvor er de bare søde og egentlig også ret seje!! Viste dem til min mand, og selv han er hooked! Vi trænger til held oven på en rigtig hård start på året, og de her kunne måske bringe os netop det Vi krydser fingre!

Skriv et svar

