Vand på farten

Mit forbrug af vandflasker er vist større end gennemsnittet. Jeg har altid en flaske med, når jeg er på job, shopping, udflugt, ja på farten. Min personlige mening om købe flasker med pant vil jeg slet ikke komme ind på her, men mine holdninger passer bedst til flaskerne, som kan bruges igen og igen, vaskes op i opvaskemaskine og fyldes med dejligt dansk vand. Herunder ser i mine favoritter lige for tiden.

To Go vandflaske fra Stelton. Kan indeholde 0,75 l.

To Go vandflaske fra Stelton. Kan indeholde 0,75 l.

Lækre vandflasker i glas fra Retap.

Lækre vandflasker i glas fra Retap.

Vandflaske fra engelske Black + Blum, Eau Good

Vandflaske fra engelske Black + Blum, Eau Good

Mine bud på lækkert vand på farten. Hvordan håndterer du vand, når du er på farten?

Hav en rigtig dejlig søndag – herhjemme foregår søndagen i laveste gear med jogging tøj og tarteletter til aftensmad – vi har det godt 🙂

De bedste afslappende hilsner fra
Dianna

Skriv et svar

