Interiør kræver passion – www.swapswap.dk

For nyligt blev jeg bekendt med et nyt koncept, som jeg netop er begyndt at bruge. www.swapswap.dk er et site, hvor der handles og byttes med interiør – kun interiør. Konceptet har rod i Aarhus og grundlaget for idéen forklares her af stifter Dennis Lauritzen; “Rundt omkring på nettet findes masser af bolig- og interiørblogs – og ens for både bloggere og følgere, er at de går meget op i det æstetiske og visuelle – men det samme gør sig ikke gældende for nuværende handelsider, nærmeste tværtimod”

swapswap.dk

Jeg har netop oprettet min første annoncen på siden. Det var nemt og gratis, så det er bestemt ikke sidste gang, at jeg vil bruge siden. Nu krydser jeg fingre for, at min annonce fanger nogle interesserede, I kan finde den her.

Hav en dejlig lørdag aften.

De bedste hilsner
Dianna

Skriv et svar

