Magasiner med lækre gaver

Gode tilbud kan man aldrig få nok af, så når man har mulighed for at kombinere et godt boligmagasin med lækkert interiør, så siger jeg ikke nej. Min kærlighed til gode magasiner skrev jeg også om i onsdags.

Herunder kan I finde mine favorit tilbud lige nu. Billedet er link til tilbuddet.

royal copenhagendug fra hay lyngby vase

I dag skal jeg hygge med to kollegaer, så det bliver rigtig hyggeligt. Håber I har haft en god dag.

De bedste hilsner fra
Dianna

One comment

Skriv et svar

