Magasiner

Der er ingen tvivl om, at jeg elsker at læse boligmagasiner i alle afskygninger. Det er skøn inspiration og bladet kan gemmes og tages frem igen og igen. Ulempen er dog, at det hurtigt bliver en meget dyr hobby. Heldigvis har vi i dette land en masse kreative kvinder og i blandt dem er Malene Marie Møller, som er frontfiguren bag bloggen Boligcious. Udover bloggen laver hun en masse andre ting som relaterer til indretning og design bl.a. Boligcious Lookbook er netop udkommet i 3. udgave og er et skønt online magasin med lækker inspiration.

Boligcious Lookbook

Jeg bukker mig i støvet og tager hatten af for, at man kan stable sådan et koncept på benene. Kig forbi magasinet her.

Er der nogle magasiner I ikke kan lade være med at læse? Giv mig endelig et tip, hvis jeg bør læse et bestemt lækkert magasin.

De bedste hilsner fra
Dianna

One comment

Skriv et svar

