Kærlighed i blogland

For nogle måneder siden havde jeg en rigtig god samtale med nogle kollegaer om personligheder (levende og afdøde), som vi beundrer. Det er faktisk en rigtig sjov tankeleg. Listen i mit hoved blev hurtigt udbygget og adskillige store designere kom på, Hans J. Wegner, Arne Jacobsen og Kay Bojesen. En dansk kvindelig blogger kom også helt naturligt på listen, ingen tvivl om, at Julia Lahme er på min liste over personer, som jeg beundrer. Da jeg for nogle dagen siden læste om linklove på hendes blog blev jeg inspireret til at følge den tanke og give noget kærlighed til andre i blogland.

link-love linklove

Med det indlæg vil jeg gerne sende noget kærlighed i Julias retning. Som overnævnt også indikere må jeg indrømme, at Julia har fortjente en kæmpe applaus. Hun skildrer spændende emner på hendes blog med oprejst pande, ærlighed og realisme. Det beundrer jeg, og glæder mig til at følge med i hendes daglige tanke strømme. Glimmer onsdag er også et bevis på sejhed! Glimmer i hverdagen kan ingen få nok af, og at man formår at etablere et helt nyt begreb, som flittigt bliver brugt hver onsdag på Instagram. Det er for sejt. Hvis I ikke allerede kender Julias blog vil jeg anbefale jer at smutte forbi. Jeg er kæmpe fan!

Laura bag bloggen Live with what you love er et helt fantastisk sødt menneske! Hendes syn på livet er dejligt befriende og hele konceptet bag bloggen er lige i øjet – lad os alle have det omkring os, som vi elsker. Simpelt, men alligevel kan det være ret så komplekst. I 2013 blev Laura mor, så bloggen har stået lidt stille, men jeg håber, at hun vender tilbage igen, da jeg savner at læse med i hendes liv.

Bag www.myhouseins.blogspot.dk finder man Kristina. Kristinas hjem er et ren skattekiste af dejlige ting, som hun gladeligt indvier hendes læsere i. Det er dejligt at se, hvordan hun formår at finde finde genbrugsskatte og kombinere det med nyt, som giver et helt personligt hjem. Jeg håber en dag vore veje mødes i Århus området. Tak for daglig inspiration til boligen.

Jeg er allerede stor fan af dette Linklove begreb – det tror jeg, at jeg vil til at praktisere mere. Alle bloggere er jo en del af det samme univers, så hvorfor ikke klappe hinanden på skulderen for godt arbejde. Er der nogle derude, som I kan anbefale – ja som I vil give et ekstra skulderklap?

Håber I vil være med til at dele endnu mere god karma i blogland.

De bedste hilsner fra
Dianna

4 comments

Skriv et svar

