DIY – wall of luck

For nogle sæsoner siden var jeg så heldig at møde NICOLAJ på Formland for første gang. Firmaet NICOLAJ er et design agentur, som forhandler sjove mærke i Danmark. Mit favoritmærke i deres vareportefølje er Raumgestalt. Manden bag firmaet er virkelig skøn, så jeg var så heldig at få en kæmpe portion af wall of luck, som består af firekløver med et lille søm.

Nu har jeg endelig fået dem monteret på 1 stykke hvid malet MDF plade. Jeg synes, at firkløveren er det fineste symbol, alle har vel brug for lidt ekstra held. Nu følger heldet mig, når jeg sidder ved skrivebordet.

Wall of luck fra Raumgestalt

Wall of luck fra Raumgestalt

Personlig wall of luck på bordet

Personlig wall of luck på bordet

Det skal du bruge:
MDF plade
Hvid maling
Wall of luck fra Raumgestalt
Hammer

Er der nogle af jer, som har gang i gode DIY projekter for tiden?

De bedste hilsner fra
Dianna

One comment

Skriv et svar

