Formland UP/Graded #1

Planlægningen til dette forårs Formland UP/Graded er startet. Messen forløber over fire dage 30.01.14-02.02.14.  Jeg har desværre kun mulighed for at deltage lørdag, så det er vigtigt at have planlagt dagens forløb, så jeg kan nå mest muligt. Min deltagelse er ren og skær interesse, og er heldigvis så heldig, at en af mine barndomsveninder tager med. Det skal nok blive både inspirerende og hyggeligt.

Det ene element på mit program er foredrag. Der plejer altid at være nogle rigtig gode foredrag og jeg vil glæde mig til at høre Anette Eckmann og Mads Arlien-Søborg. Begge super gode og inspirerende foredragsholdere. Hvis du vil vide mere om deres foredrag, så se her.foredrag

Derudover har jeg gennemgået listen over alle udstiller, så jeg har en idé om, hvilke udstiller som jeg gerne vil nå. Listen er rigtig lang, så det bliver en travl dag, men jeg glæder mig rigtig meget. Specielt ser jeg frem til at se UPCOMING og UP INTERIEOR – gallery områderne. Dygtige Anja Vind fra www.whitewallgallery.dk er involveret i Gallery området, som et helt nyt område. Det skal helt klart opleves.

Til at holde styr på alle tanker omkring messen og bloggen har jeg lavet en lille notesbog til formålet. Tøset og fin.notesbog

Hav en rigtig dejlig søndag – på programmet herhjemme er afslapning og håndbolddrengene.

De bedste hilsner fra
Dianna

One comment

Skriv et svar

