Blog tanker

Blog fænomenet er en speciel ting og en hel unik verden. Jeg nyder dagligt at læse diverse danske og udenlandske blogs. Der findes en kæmpe mængde talent, gåpåmod og kreativitet i alle disse blogs. Disse blogs bidrager til en stor inspiration i min hverdag.

Det er ved at være længe siden, at jeg selv skrev mit første indlæg her på bloggen. Sidenhen er det blevet til forskellige indlæg om løst og fast og efter en lang periode uden pip fra mig har jeg vist endelig fundet ud af, hvilken retning dette skal tage. Mange muligheder har været i spil. Jeg har gået med overvejelser om, at bloggen skulle lukkes og blot erstattes af Instagram, men jeg tror, at jeg er kommet til den rigtig konklusion. Bloggen flytter! Den flytter i eget univers, får eget domæne, og jeg håber, at I alle flytter med. I forbindelse med flytningen skifter jeg navn, men endnu mere om det senere.

Jeg håber I vil bære over med flytterodet i den kommende periode. Beslutningen er truffet. Bloggen får nyt format. Indeholdet bliver fremadrettet livsstilbaseret og vil forsat fungere som mit frirum ind i den verden, som jeg er helt forelsket i – interiørbranchen.royal

Et hav af lækre kopper fra Royal Copenhagen. Hvis I endnu ikke har fået fingrene i det nye 2014 katalog kan jeg klart anbefale at kigge her.

Tak fordi du læste med hele vejen.

Kærlige hilsner
Dianna

4 comments

  1. Jeg synes det er SÅ spændende at du flytter og glæder mig meget til at følge dig fra din nye side. Alt muligt held og lykke med det – ser frem til mange flere inspirerende indlæg om det du gør allerbedst, nemlig tryller med interiør.. 🙂
    God weekend!
    Kram Thilde

Skriv et svar

