Nyheder 2014!

I denne periode vælter det frem med nyheder fra forskellige producenter og jeg nyder det! Det ser ud til, at dette forår kommer til at bringe en rigtig lang ønskeseddel hos mig. Her viser jeg de nyheder, som jeg indtil videre er mest forelsket i.

kahler_ursula

Relancering af Ursula serien fra Kähler
kahler
Nye farver i Bellino krukker fra Kähler. Flotte nye blå/grønne farver.

floats

Anderledes fortolkning af kammerstagen FLOATS fra Muuto

normann

Lækkert sengetøj kan jeg ikke få nok af. Sprinkle fra Normann CPH fås i 4 forskellige farver.sort riflet

Sort riflet fra Royal Copenhagen er tilbage og min kærlighed er særligt faldet på den flotte tekandeballroomPersonligt er jeg helt vild med smuk belysning og synes det er det sværeste at finde til sit hjem. Ballroom fra Design by Us er virkelig lækker og jeg elsker den provokerende tilgang Rasmus Larson har til sit design. Rasmus Larson udtaler sig om Ballroom; “We grabbed our balls… and finally there is a glass pendant that gives you a serious hard on…” Lige til grænsen, og lidt over, det er forfriskende.  

Er der nogle nyheder, som I allerede har skrevet på ønskesedlen?

God weekend til jer alle. Vi holder fredagshygge i sofaen med de danske håndbold drenge.

Kærlige hilsner

Dianna

One comment

Skriv et svar

