DIY marmor æsker

Marmor er lige nu et super populært materiale til brug i indretningen. Det bliver solgt både ny produceret og på livet løs på loppemarkeder. Jeg har længe gerne ville have noget marmor opbevaring, som jeg ikke har kunne finde, da det mere har været fade og lysestager. Derfor har jeg selv lavet en marmor æske.

Følgende skal bruges: Æske, Hyldepapir med marmor look. Dette kan købes i diverse farvehandler og byggemarkeder. Saks, Lineal og Hobbykniv.

For at beklæde æsken har jeg brugt The Vintage Hausfraus guide. Hun bruger tapet, så det har været nødvendigt at rette lidt undervejs. Husk at glatte eventuelle luftbobler ud undervejs. Skriv endelig hvis I har spørgsmål. Her ses mit resultat.

20130623_11334220130623_113315

4 comments

Skriv et svar

