Kontorinspiration

Lige nu er vi ved at sætte vores kontor i stand, eller det vil sige, vi har aldrig brugt rummet, da det den tid vi har haft huset kun er blevet brugt til opmagasinering. Rummet, som vi kalder det blå værelset, er ved at få fine vægge og i denne uge skal væggene filtes. Forklaring følger med billeder, når vi er længere i processen, så I kan se før og efter billeder. Jeg glæder mig vildt meget til, at det bliver færdigt, da jeg savner et frirum til de kreative tanker og idéer – dem er der altså ikke altid plads til i stuen. Nu er jeg så gået i tænkeboks over, hvordan det skal være. Idéerne og mulighederne er heldigvis mange, men igen er jeg hel på bar bund ift. lamper, så nu starter tankerne om helheden. Her er lidt af det, som inspirerer mig lige nu – er det ikke lækre kontorer? Mit hoved er hvert fald i blød. hjemmekontor kontor i stuen kontor trl kontor simpelt kontor i stuen

2 comments

Skriv et svar

