Royal Copenhagen flagship store

I går skulle jeg lige ind med en plakat hos Lyrum rammer for at få den indrammet, så smuttede lige forbi Royal Copenhagen på Storetorv. Butikken har lagt der længe, men jeg har ikke været forbi før i går. Hvor er den fin!

Her er lidt billede spam af butikken. Det er simpelthen en fin butik. royal copenhagen blue elementsroyal copenhagen colour elements royal copenhagen etagere royal copenhagen hvid riflet

Det var på ingen måde min hensigt, at jeg skulle købe noget, men alligevel endte jeg med at komme hjem med dette vidunder. Function opbevaringskrukke. Den er fin og jeg var så heldig, at de kørte kampagne, så jeg fik et valgfrit Contrast krus med gratis 🙂  

function

Skriv et svar

