Genbrugsguld

I fredags var jeg jo på barsel visit hos min veninde – ihhh en sød lille pige hun har fået. Jeg var helt solgt. På vejen vestpå hoppede jeg lige ind i en genbrugsforretning. Der er virkelig noget at komme efter, når man tager lidt væk fra Århus. Desværre kom jeg lige et kvarter før lukketid, men på trods af dette fandt jeg alligevel lidt. Hvor det skal bo ved jeg ikke endnu, men det plejer at komme hen af vejen.

genbrug

E er ved at lave aftensmad, mens jeg koger rabarbersaft, så der er dømt søndags hygge hos os. God søndag aften til jer alle!

Skriv et svar

