DIY pendler

Det sværeste har faktisk været at finde lamper til vores hus. Det har og er stadig super svært og vi er langt fra i mål, når det kommer til lamper. Jeg skrev om min søgen efter lampe til trappeopgangen forleden.

Jeg ledte i lang tid efter de rigtige lamper og kunne hurtigt konkludere, at det simpelthen blev alt for dyrt, da det gerne måtte være to simple pendler i materet glas. Blogland er i den forbindelse et super godt sted, da en kreativ blogger inspirerede mig til disse lamper. Materialet er blot to billige pendler fra Ikea som vi havde oppe i vores lejlighed. Nyt stofledning og de lækreste træperler, som er købt i Tyskland.

diy_pendler

Mit hjerte banker for små projekter som dette. Det er super sjovt, nemt og en fin måde at skabe ting, som passer præcis til ens eget hjem. Vi er glade for lamperne, så kan der blive råd til andre ting end lamper 🙂

2 comments

  1. Hvor i Tyskland, har du købt de store trækugler? Har du evt en internetside, jeg kan få adressen på?

Skriv et svar

