Juleferie og julekarma

D. 21. december er kommet og ud fra min næse ser det ikke ud til, at verden går under, hvert fald ikke i dag. Derfor nyder jeg dagen med en ny indtruffet juleferie og vil glæde mig til de næste mange dage, som står på hygge, afslapning og samvær. Fraværet her på bloggen har varet alt for længe. Nu er jeg tilbage – og håber der stadig er nogle, som vil kigge med 🙂

I anledningen af julen vil jeg gerne lidt lækkert med jer, som faktisk er en del af min egen ønskeseddel, men nu må vi se, hvad folk mener, at jeg har fortjent i år. Kunsteren er Tarik Arnautovic – han er super talentfuld og hans site bestemt et besøg værd. Et lille udsnit af nogle af hovedpersonerne som er på nogle af plakaterne.

Hvad synes I? Står døren åben hos jer for en lækker plakat?

215

Skriv et svar

