And the winner is…

I dag er det næsten juleaften på min blog, sådan føler jeg det hvert fald. Min første give away er blevet afholdt, og jeg takker hver og én for alle jeres skønne kommentarer – lige fra dejlige veninder, familie,  nye blog bekendte og til kæresten, som mente, at han havde heldet med sig. Men han har jo held i kærlighed, så man kan ikke få det hele 😉

Jeg har brugt random org til at finde den heldige vinder, simpelthen en super smart metode, som gør lodtrækningen rigtig nem. Vinder blev kommentar nr. 9 – hvor Mette Seerup gemmer sig. Stort tillykke til Mette. Jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for sættet.

Der er stadig rig mulighed for at deltage i konkurrence om at vinde denne lækre vase – hop forbi og deltag.

7 comments

  1. ihh hvor er det bare vildt skønt – det bliver jeg meget meget glad for. takker mange gange 🙂

  2. Hej Dianna
    Har lige fundet din blog – jeg er vild med lampen på billedet i dette indlæg – derfor søgte jeg på “lampe” i dit søgefelt og opdagede nogle skønne indlæg om møbler der bliver forvandlet med maling – rigtig spændende… her må jeg vist hellere følge med ; )
    Men jeg fandt ikke noget om den flotte lampe – hvor er den fra?

    1. Hej Jette.
      Velkommen til 🙂 Hvor er det dejligt, at du kunne lide mine ting. Mht. billedet jeg har brugt, så er det et af Holmegaards pressebilleder, men hvis du gerne vil kan jeg godt tage kontakt til Holmegaard, som måske kan hjælpe med at få sat navn på lampen, skal jeg det?
      De bedste hilsner fra Dianna

      1. Hej Jette, så er der nyt i sagen. Det er fotografens egen lampe, så det hjælper dig desværre ikke meget.
        Håber, at du finder den i din jagt.
        Hilsner fra Dianna

Skriv et svar

