Forårsdrømme

Selvom foråret kun er så småt på vej, læs; lidt for meget regn lige nu, så drømmer jeg mig væk til milde aftner, solskin, grønt græs, og ja selvfølgelig mange forskellige ting til mit hjem. Nu har jeg så gjort mig lidt overvejelser om, hvad foråret gerne må byde, når det kommer til indretning af hjemmet.

Royal Copenhagen blue elements, Södahl Chilli out hynde i lækker grøn, Kähler Ora ur i ny lille udgave, Verner Panton Flowerpot i turkis, Tom Dixon skammel, HK living knage, Sangfuglen Ruth fra Kay Bojesen, Hay Pinwheel pude

Forskellige ting, både med masser af kulør, mens andre er mere basispræget. Foråret byder altid på flere farver i garderoben, og dette synes jeg også, at hjemmet bør.

Dette er mine små drømme for denne sæson, hvad drømmer I om i dette forår?

Husk, at I stadig kan nå at deltage i min give away her. Nu vil jeg nyde aftenen med skønne veninder – hav det skønt!

Skriv et svar

