Hurra…

Min svigermor er ikke som den traditionelle historie om en typisk svigermor, hvor man allermest glæder sig til, ja, at hun tager hjem igen. Min svigermor er en ener! Hun er lyttende, forstående og engageret – og så har hun selvfølgelig født Esben 🙂 Og i dag har hun fødselsdag, så det skal vi selvfølgelig fejre. Kæmpe tillykke!


Jeg har tidligere skrevet, at foråret blandt andet skal bestå i, at jeg skal have en stand til et loppemarked, og denne stand skal være sammen med min svigermor, total hygge. Og hvis der er nogle, der har guld i gemmerne, så er det mine svigerforældre.
Den seneste gevinst det har resulteret i er dette flotte fad fra Bjørn Wiinblad – jeg er helt vild med det. Det er oprindelig en stor vægplatte, men hos os skal det bruges som fad – et lækkert fad. På billedet er det vinter platten, der er vist.
Jeg har i længere tid været på jagt efter vasen i samme serie, men har ikke rigtig lige fundet den rigtige. Det sjove ved denne pallet er, at mine svigerforældre har fået dem i bryllupsgave for 31 år siden, og det originale prismærke er stadig bagpå, 198,50 kr. – ja det får man ikke meget fad for i dag. Men det gjorde man dengang. Det er virkelig hyggelige nostalgi.Platten er fra serien årstiderne, hvor vi både har forår og vinter, mens de selv har beholdt sommer og efterår. Jeg er glad for de nye fad, der er flyttet ind hos os. Og glæder mig til dagen, som skal fejres sammen med svigerfamilien.

2 comments

Skriv et svar

