Formland Spring # 2 – Applicata

Applicata gør det igen. De tryller med træ og laver nogle fine fine produkter. Firmaet er nok mest kendt på Rolf stagerne, men de bliver ved med at trylle lækre trænyheder. Det seneste skud på stammen er lækre træhuse designet af Anne Boysen. Det er noget tid siden, at jeg så dem første gang, men nu har Applicata valgt at forhandle dem, og det er jeg glad for. Husene er døbt Arch:You – og de er bare skønne.

Så snart de er på lager bliver de forhandlet i Bahne butikkerne, glæd jer!

Hav en skøn uge alle sammen. Jeg får ekstra travlt i denne uge, både med arbejdet og fredag har jeg min sidste eksamen.

Skriv et svar

