Formland spring 2012

I sidste uge var jeg et smut i Herning, selvfølgelig for at besøge Formland messen. Det plejer jo at tage flere dage på messen, men pga. et meget mindre antal af udstiller var jeg der kun noget af fredagen i år.

Messen var fyldt med både gamle kendinge og nogle nye leverandør – lækkert med et nyt pust. Jeg så rigtig mange fine ting, og alle ting, som jeg vildt gerne vil eje. Surprise! Fantastisk sted for en interiør haj, som mig 🙂

Jeg har valgt at lave forskellige indlæg med de ting fra messen, som jeg gerne vil pointere ud, så dette indlæg bliver kun præget af en omgang  Yarn Bombing – kanon flot og super hyggeligt. Konceptet var at finde på hele messen, dog skilte denne bil sig ekstra ordinært ud, er den ikke fin?

Og træer med skønt garn!

Skriv et svar

