Et sandt klenodie

– hvert fald for mig!

Denne gamle dymo tang er blevet mit nyeste eje, og jeg er smadder glad for den. Den er fin, gammel og fungerer upåklageligt. Jeg har ledt efter den i noget tid, men den er nærmest helt umulig at opdrive. Derfor blev min far leverandøren, det er nu altid skønt med folk omkring sig, som lagerfører diverse ting.

Så vidt jeg ved kan man i dag kun købe de nye modeller, som laver strimlerne helt anderledes, så jeg er smadder glad for den, og den er selvfølgelig allerede taget i brug 🙂 Nogen der ligger inden med tips om, hvor man kan købe refill af label til den?

 

Skriv et svar

