2011 – farvel og tak!

2011 er ved at have sunget på sidste vers, og i aften samles alle med familie og venner for at fejre det år, som er fløjet afsted. Min mor har fødselsdag her på årets sidste dag, og har altid synes, at det må være en dejlig dag at fylde år, man er hvert fald altid sikker på, at der er nogle der vil fejre én. Tillykke søde mor!

For mit eget vedkommende har året budt på helt nye eventyr. 2011 har været et år, hvor uddannelse og job har været i høj fokus. Jyden pakkede sine ting og drog til København, og jeg har på intet tidspunkt fortrudt det. Udover at have fået en masse erfaring, så har jeg mødt nogle skønne mennesker med en dejlig tilgang til livet, som jeg har lært meget af.

Blogverdenen er hurtigt blevet en fast del af mit liv, og jeg nyder alle de dejlig mennesker man møder i denne verden. Det har virkelig været berigende. Jeg glæder mig rigtig meget til endnu et fortryllende år med kreativitet og glade mennesker 🙂

2011 blev også året, hvor nogle af mine gamle efterskoleveninder har fået/venter barn. Det er helt fantastisk at se, hvordan det forandrer livet, men på en positiv måde. Lad 2012 blive fyldt med endnu flere børn – leveret af andre 😉

2012 byder på endnu flere nye eventyr. Til januar bliver jeg færdiguddannet og starter på mit nye job. Jobbet er dog i faste rammer, men nye arbejdsopgaver, så det glæder jeg mig rigtig meget til. For den kreative del af mig byder januar også på Formland messen, så bliver skønt med et kreativt indspark – ser jeg nogle af jer på messen? Derudover håber jeg på, at der er i 2012 bliver mulighed for at se lidt af den store verden.

Rigtig godt nytår til jer alle. Jeg ønsker jer alle det bedste i 2012.

Skriv et svar

