Kalenderen viser december…

Så er det blevet december – det er nu skønt! Selvom regnen har fyldt himlen i København i dag, så er det nu lidt hyggeligt, at det endelig er blevet december. I anledningen af julen har jeg lavet en lille mini busk med lys i. En nem måde at få en lyskæde op, selvom man bor i lejlighed.

(Beklager den dårlige billedekvalitet)

Jeg har taget en gummikurv fyldt med jord, sat en pind ned i midten, som skal holde busken. Herefter har jeg samlet en masse blade og sat dem på ståltråd, ligesom man gjorde, da man var barn. Den lange slange har jeg formet til en buks – bom en lille buks er der lavet.

December byder selvfølgelig på andet end lys i træer og buske. For mange er måneden også fyldt med pakker. Jeg er så heldig at have en pakkekalender, hvis du ikke skulle være så heldig, eller du bare godt kan lide ekstra pakke, så tjek denne pakkekalender ud;

Klik her, hvis du simpelthen ikke kan leve uden at være med. Jeg garanterer dejlige pakker i 24 dage – skynd dig, så du kan være med fra starten. Pist, jeg kan afsløre, at den første låge indeholder noget blødt fra et lækkert dansk mærke, der starte med H.. 🙂 Pøj pøj!

Skriv et svar

