Ønskeseddel

Så er dette års ønskeseddel endelig klar. Produktionen af den er gået lidt langsom i år, på trods af mit tidligere indlæg, hvor jeg påstår andet. Men nu er den færdig en måned før det går løs!

1.  Mogens Lassen Kubusstage 2. Sara Blædel – de glemte piger 3. Sorel vinterstøvler 4. Menu Pipe stager 5. Fil de fer Trådkurv til væggen 6. Kähler Omaggio Tekande 7. Decadent taske 8. Royal Copenhagen White element middagstallerkene 9. Fleece sokker fra Karmameju 10. Kristina Dam litografi 11.  Kay Boyesen flodhesten 12. Weekendtur til en dejlig storby 13. Hay Loop bordben

Helt ekstraordinært er min ønskeseddel ikke særlig lang i år, men jeg ønsker mig det hele – MEGET! 🙂
Hvad ønsker I jer til jul?

2 comments

  1. Skøn ønskeseddel! Har haft kubusstagen i årevis, og er stadig glad for den:-) Elsker også Hays Loop bordben!! Og kreativt med et ønske om et weekendtur til en storby, det må jeg klart skrive på ønskesedlen også:-)
    Ønsker mig en ny smal opvaskemaskine (ikke just den mest ophidsende gave), ekspressomaskine, vinterstøvler, GPS, Hvid læder Barcelona-stol, fede jeans, gavekort til massage, weekendtur til en dejlig storby, Karrygult HAY sengetæppe. vinterfrakke fra Club Collection, Iphone etc.

    Rigtig glædelig jul og husk endelig at deltag i min give-away både her og på facebook:-)
    Kh Lone

    1. Hej Lone,
      Mange tak for din kommentar – dejligt at høre, at der er andre der også ønsker sig mange ting 🙂
      Fine ønsker du har dig, selvom opvaskemaskinen ikke er et spændende ønske, så er det nu så vildt dejligt, når man har den.
      Har du set, at Hay har lavet et nyt sengetæppe? Det ligner det andet meget, men i stedet for cirkler er det mere sekskantet figurer. Det fåes dog ikke i karry gult, men smider et link, så kan du se det 🙂 http://files.hay.dk/files/folders/88945/thumbnails/

      Jeg smutter straks ind og deltager hos dig. Og rigtig glædelig jul til dig også.
      De bedste hilsner fra Dianna

Skriv et svar

