Jeg drømmer om…

Jeg er ét af de mennesker, som altid ønsker sig en milliard forskellige ting, og jeg kan altid trække en ønskeseddel op af baglommen, uanset hvornår på året det er,  intet problem. Min ønskeseddel ligner faktisk altid sådan én som man som barn sendte til julemanden, da den nærmest er flere meter langt. Lige nu drømmer jeg også om RIGTIG mange ting, og nogle af ønskerne går i opfyldelse, da Bahne forhandler en del af alle mine mange ønsker.

Forleden, da jeg læste oktober udgaven af Bo Bedre, forelskede jeg mig hovedløst i en sofa, som jeg selvfølgelig gerne deler med jer. Den er gudesmuk, og fås i et utal af farver, men rent økonomisk hænger det vist ikke sammen på SU. Navnet er favn og den er bare fantastisk!

Et andet af mine mange ønsker er en lækker Decadent taske. Et mere realitisk ønske, så måske julemanden ser sit snit til at opfylde det i år, man ved aldrig. Men når man taler  om disse tasker er der også en masse farver at vælge imellem. Jeg har endnu ikke bestemt mig, hvilken farve der er min yndlings, hvad er jeres favorit farve? De er lækre, ikk!? Hvis du skulle være total forelsket, så smut forbi Bahnes hjemmeside og bestil én med det samme. Disse tasker leveres selvfølgelig fragtfrit 🙂

Den sidste ting, som jeg vil vise jer i denne omgang, er et overdrevet lækkert badeforhæng, som By Nord lige har lanceret. Det er virkelig vildt lækkert. Printet er meget karakteristisk for By Nord, natur, lækkerhed og 110 % gennemført – det er virkelig verdensklasse! Forhænget er endda med print på begge sider, virkelig gennemført. De findes med to print, men denne er nu klart min favorit.

Følg med på min blog i den nærmeste fremtid, da jeg kommer til at lave nogle små ændringer, så den bliver lidt mere personlig – derudover udgiver jeg min ønskeseddel online, så I alle kan følge med i ALLE de ting, som jeg går og drømmer om. Hav det lækkert!

2 comments

  1. Har det på PRÆCIS samme måde… hehe. Har dog ikke en blog selv, så jeg bruger http://e-ønsker.dk, så har jeg hentet deres knap til chrome, så man kan tilføje et ønske lige inde fra den side man ser. Har en ret lang ønskeseddel – hehe, men det er en nice måde at gemme sine ting på. Decadent tasken er også lige røget på ;o) Gode ønsker!

    1. Hej Mia, hvor er det skønt at høre, at der er andre derude med samme tendens til RIGTIG mange ønsker.
      Tusind tak fordi du tog dig tid til at smide en kommentar – det blev jeg rigtig glad for 🙂 Og samtidig tak for tippet, det vil jeg lige tjekke ud.
      Hav det skønt – og håber, at du forsat læser med 🙂

Skriv et svar

