Et kig på stjernerne

Kreativiteten er at finde på et meget lille sted lige på nuværende tidspunkt, da der er super gang i praktikken. Men i weekenden var jeg hjemme i Århus, så der blev tid til et lille projekt.

Stjernerne har spredt sig i vores hjem, det er meget ligetil, ikke perfekt, men heller ikke meningen. Det skal være tilfældigt, ligetil og skævt! Inspirationen er hentet fra en søde efterskole Sara, som har fortalt mig om denne teknik.
Tag et lærred, lav nogle skabeloner af stjerne på overhead papir og lav stjernerne med spraymaling. Malingen er lidt svær at håndtere, så det er vigtigt at afdække lidt af det andet for at malingen eller bliver ud over det hele. Jeg har valgt nogle forskellige farver + en mørk grå, for at den ikke skal være hel så hård som en sort farve.

Sjovt projekt, men nu er det store spørgsmål, hvor den skal bo!

2 comments

  1. Fantastisk billede Dianna.. Super kreativt! Er selv igang med et 1,5 meter bredt billede til min kusine, og fik da helt lyst til at finde penslerne frem med det samme 🙂 Det er vist også mere fornuftigt end at se mere af det skræmmende valgresultat 😦

    1. Tak søde Mathilde. Det var nu rart at fordrive lidt af weekenden med, så slapper man så dejligt af. Nu må jeg se, hvad det næste projekt bliver.
      Hvor skønt, at du stadig har gang i din egen lille produktion 🙂
      Puha, jeg tør slet ikke tænke på det valgresultat – det er sørme skræmmende, vi må bare krydse fingre for, at det hele bringer noget godt.
      Klem til dig!

Skriv et svar

