Valget er skudt i gang!

Denne blog er på ingen måde en politisk blog, men det kan ikke gå ubemærket hen, at der i dag er blevet udskrevet folketingsvalg. Valget har været ventet med længsel af nogle, frygtet af andre og så er der mig, som står tilbage med en vis forvirring – der er sikkert andre, der er i samme båd. Så derfor venter der nu 20 dage i kampens og beslutningens tegn.

Jeg er på ingen måde i tvivl om på hvilken side af midten mit kryds skal være, men jeg håber virkelig, at kampen bliver fair, politisk og faktabaseret. Nu vil jeg til at læse nogle principprogrammer, så mit kryds kan komme helt på plads. God kamp til alle og husk at stemme 😉

Forresten, hvis der er nogle, der har et par tip om, hvordan man brevstemmer, så modtages de med kyshånd!

Skriv et svar

