Bedre sent end aldrig

Jeg var så heldig at være én ud af de knap 40.000 mennesker, der tilbragte en regnfuld juli aften sammen med fem britiske herrer, Take That. Det skal selvfølgelig erkendes, at jeg på ingen måde kan kaldes den store fan af bandet, men jeg er fuldblods Robbie Williams fan. Så da jeg havde tygget lidt på, at han valgt at deltage i reunion af boybandet, Take That, så skulle jeg ikke gå glip af at opleve denne fantastiske entertainer i København.

Koncerten var rigtig fed, men efter min personlige mening var den meget båret af Mr. Williams og alle de kunstner han kan. Han er nu en vaskeægte drengerøv, der har publikum i sin hule hånd. Nyd billederne, det var en skøn aften!

 

 

Afslutningsvis er der vist bare at konstatere, skønne damer, skøn koncert!

Skriv en kommentar