Jyden er landet…

Det er allerede blevet anden dag i den store by, staden som man siger. I går fik jeg hjælp af min far og Esben med at få mine ting flyttet, selvom det kun er for nogle måneder, så har man faktisk brug for en del.

I dag har så været min første dag i praktik 🙂 Det har været super spændende, vildt søde mennesker og en masse at lære. Den første måned bliver med fuld knald på, da Bahne gæster Formland, så der er fuld drøn på med det og derefter kommer forbedredelser til julehandlen. Skøn travlhed, som jeg bliver en del af. Fantastisk!

I dag bliver det kun til et enkelt billede af min udsigt fra værelset i Valby. Jeg bor vist lidt tæt på ZOO, men skal lige have fundet det, hurra for GPS i mobilen 🙂

Jeg må konstatere, at jeg allerede på nuværende tidspunkt kan sige to meget gode ting om København sammenlignet med Aarhus; Bahnes hovedkontor og ikke at forglemme et minimalt antal af bakker.

4 comments

  1. Kbh er i sandhed en fantastisk cykelby – ingen bakker! – Jo selvfølgelig Valby “bakke” please – vi er nogen, der vant til Langelandsgade :0) Glæder mig til på lørdag! Knus fra Pernille.

    1. Ja, jeg er stadig begejstret over manglen på bakker, men det havde du jo sagt 🙂 Jeg må hellere få testet den famøse Valby bakke, som alle taler om, så jeg kan tale med og få den tildelt en kategori på Aarhus skalaen. Jeg glæder mig også super meget til lørdag 🙂

  2. Hej søde Dianna

    Godt at du er landet godt i det sjællandske…. Kommer sku til at savne dig herovre, men du må sige til når du har tid til at få besøg :o) – Projekt lampe er næsten færdig – håber den bliver fin!

    Vi ses

    1. Jeg er landet rigtig godt 🙂 Det er en dejlig by, men det havde Pernille jo sagt, så tror at tiden kommer til at flyve afsted.
      Bare nævn en dato, jeg har altid tid til dit besøg 🙂 Har du husket at tage billeder af projektet? Vil gerne følge med i det.

Skriv et svar

