Must visit

Jeg elsker alt, hvad der indbære butikker. Ja, jeg kan faktisk få mit behov dækket ved at kigge på butiksvinduer én søndag. Mærkelig lyst, men det er nu engang sand hygge i min verden. Nå, men et helt fantastisk sted i Aarhus er simpelthen, Loppehuset. Der kan man nærmest købe alt mellem himmel og jord og derudover støtter man et godt formål. Det skal dog lige tilføjes, at det er en god idé at være der, når det åbner, da der er rift om tingene. Det er nærmest et ugentligt udsalg 🙂

Min sidste tur hos lopperne resulterede i disse ting. Nogle af tingene er allerede blevet til projekter og andre godt på vej. Flaskerne indeholder nu hjemmelavet hyldeblomstsaft, eller det vil sige, hvad der er tilbage af den potion, da det sørme er en sand succes.

Det var alt for i dag, da der pludselig er blevet vild panik i mit liv, da jeg mangler et værelse i kbh fra 1.8.11, havde et på hånden, men ja det var vist kun på lille fingeren. Giv lyd derude, hvis I kender noget.

Skriv et svar

