En god blanding

Mit sommerforsæt blev desværre allerede brudt i går, da jeg ikke bloggede. Min plan var, at jeg skulle poste et nyt indlæg hver dag, men dagen fløj afsted med arbejde og madklub med de skønneste damer. Rigtig god dag, selvom sommerforsættet måtte lide sit nederlag, men i dag tager jeg revanche. Disse lækre blomster fik jeg af min søde veninde, Kathrine

I dag er jeg blevet ejer af den fineste nye papirkurv på min computer, som jeg selvfølgelig gerne vil dele med alle jer. Hver dag læser jeg bloggen, bungalow5, fantastiske ting om alt muligt. I dag inspirerede bloggen mig til at få en ny blæret papirkurv fra VIPP. Det skulle jeg selvfølgelig have, så den passer til vasketøjskurven 😉 Tjek den ud her. Sidst, men ikke mindst et dejlig billede af indbegrebet af dansk sommer!

Skriv et svar

