Lidt historie

Jeg har arvet denne piedestal fra min oldemor, Ella. Desværre har jeg aldrig mødt hende, men er sikker på, at hun var lige så fantastisk som dette smukke stykke træ. Mit ønske var egentlig oprindeligt, at jeg gerne ville beholde den i trælooket, da det var rigtig fint, men på grund af de mange leveår var træet meget medtaget på toppen, derfor valgte jeg at rense den ned og fjerne gammelt slidt lak, gav den spærregrunder og malede den hvid. Intet vildt, da jeg følte, at det skulle være simpelt og fint, som det oprindeligt er skabt . Den ekstra charme er så, at den ikke er helt lige og vipper, men det er en del af historien og derved charmen ved brugte ting. Billederne er før, under og efter. Lidt sjæl er flyttet ind! 

Det er nu altid så hyggeligt med projekter man selv har lavet.

 

Skriv et svar

