Pinseferien er forbi.

Ja, den er faktisk fløjet afsted. Det har desværre resulteret i, at jeg er total ude af kontakt med omverdenen, da min mobil er blevet glemt hjemme. Flot Dianna. Jeg er ovenikøbet alene hjemme i denne uge, så det er ikke nemt at klare sig uden mobil. I nat skal uret på ovnen vist agere vækkeur, ja man kan nu altså ikke undværre sin mobil.

Det er nu altid skønt at komme hjem engang i mellem og blive forkælet. Disse smukke blomster fik jeg med på vejen af min søde mor, som nyder at bruge oceaner af timer i haven og hun er god til det! Det ender dog med, at haven er ved at blive et stort bed, da hun stille og roligt inddrager græsplænen, da hun hellere vil se på skønne blomster og buske, end slå græsset. Dette resulterer såmænd i, at endnu et lille træ har fundet sin plads midt i græsplænen og derved må plænen, “desværre”, blive mindre. Så, hvis I mangler lidt viden om en blomst/busk, så spørg min mor 😉 

Heldet følger andre end de tossede, var så heldig at vinde en lækker vasketøjskurv lige inden ferien. Lækkert design fra VIPP flytter snart ind ved mig. Man har nu lov at være heldig 🙂 En knap så glamour konkurrence i Lidl og denne blev min! Venter spændt på at modtage den.

 

Skriv et svar

