Det solgule bord.

Tiden flyver simpelthen afsted. Den sidste måneds tid har stået i eksamenstegn, da jeg har haft en mundtlig eksamen og i dag har afleveret en rapport, som skal forsvares næste mandag. Den tid, den sorg !

Desværre har den sidste tid ikke været fyldt af en masse kreative projekter, så har valgt at blogge om et projekt, der har været færdigt i lidt tid, men stadig bringer smil på mine læber hver dag, mit solgule bord 🙂 Eller dvs. det er vist egentlig mere kylling gult, men skønt, det er det. Bordet er oprindelig købt på Trendsales som et gammelt lampebord i mahogni. Det har aldrig fungeret som lampebord i den tid jeg har haft det, da den tidligere ejer har fået taget lampestangen af og fået sat en prop i. Virkelig flot håndværk, men ingen i vores hjem har rundet de 75 år, så det skulle ikke blive ved med at være mahogni. Her er først et billede af bordet inden forvandlingen. ( Billedet er lånt fra nettet, men mit bord er helt magen til)

Og nu lækker gult 🙂

Jeg er super tilfreds med resultatet, hvad synes I?

4 comments

  1. Nu har jeg jo også set det i virkeligheden, og det er et SUPER flot bord, og passer flot ind i jeres hjem.

Skriv et svar

