Solen skinner…

…og min karse gror dejligt på køkkenbordet 🙂 Nu har jeg i de sidste dage siddet med næsen i bøgerne, da jeg skal til mundtlig eksamen på fredag. Helt uoverskueligt, men desværre en del af konceptet med at være studerende. Nå, men det skønne danske forår er endelig kommet og derfor skulle jeg selvfølgelig også have karse til mine rugbrødsmadder. Jeg har valgt for hyggens skyld at plante det i en Mano kop fra Kähler, ren hygge 🙂 Håber I alle nyder det skønne vejr, vi ses på den anden side!

Skriv et svar

