Gruppekøb

En vidunderlig ting er blevet meget populært indenfor det sidste år, gruppekøbs-websites. En fantastisk opfindelse, da man kan købe man skønne ting til halvpris eller mindre. Som studerende er det nu verdensklasse. Jeg er faktisk tilmeldt flere af dem, downtown, sweetdeal og happydeal, skønne sider med en masse lokkende tilbud.

Først på året købet jeg så et tilbud gennem downtown, som bestod af 2 timers indretningsvejledning af Kamilla Holt Christiansen. Det var virkelig alletiders. Kamilla var super sød og imødekommende, derudover ligner hun Mia Lyhne en lille smule, hvilket bare var ekstra underholdende. Nå, men Kamila kom hjem til mig i en time, hvor vi så på vores spisestue og stue og hun kom med en masse idéer til, hvad hun synes vi burde ændre. Stort som småt. Hun tog hensyn til, at jeg er studerende og derfor var budgettet til indretningsprojektet ikke enormt, men det var til meget hjælp. Efterfølgende har jeg modtaget et “løsningsforslag” fra hende, så jeg har overblik over de ændringer, som vi talte om. Det er helt suverænt. Det kan hvert fald anbefales til alle, som mener, at deres hjem trænger til en opfriskning, både  hvis man har fået et helt nyt hjem eller blot trænger til luftforandring. Normalprisen er ca. 1200 kr, som jeg mener er givet rigtig godt ud.  Spring ud i det folkens, det var super sjovt at prøve 🙂

Skriv et svar

